יש לכם חברה להחזר מס? אתם צריכים לשמוע על המערכת הייחודית של ניהול לקוחות להחזרי מס שאנחנו ב-SBITSOFT מציעים ללקוחות כמוכם.
אתם בוודאי יודעים שלפני חישוב של החזרי מס מתנהל תהליך מול לקוח, שמתחיל ממשא ומתן מול נציג מכירות, בדיקת קריטריונים לזכאות להחזר מס וממשיך באיסוף המסמכים והמידע מהלקוח ומכל הגורמים הרלוונטיים. לכן יצרנו מערכת ניהול לקוחות מיוחדת שתסייע לכם בכל המכלול של התהליך: החל מפניה של לקוח ועד להחזר המס שהוא מקבל. כל השרשרת הזו שקשורה ללקוח מתנהלת במערכת אחת וכל המידע שמור לכם בכרטיס הלקוח, כולל פרטי הלקוח, מסמך קריטריונים, מסמכים נדרשים להחזר וכל ההתנהלות העסקית מולו, חישוב החזר מס שאמורים לקבל, הגשת תיק להחזר מס, ומעקב - עד שהכסף יכנס לחשבון הלקוח וגם בהמשך. המערכת מסייעת לכם להיות מדויקים ותורמת המון לשימור לקוחות, וחוסכת מכם את ההתעסקות עם כמה מערכות בבת אחת, כי הכול שמור במערכת
CRM ייחודית White Label מותאמת לתהליכי ניהול שלכם לעסק לניהול תיקי החזר מס.
מטרת המערכת שלנו אינה להחליף את תוכנת חישוב מס, אלא לעזור לעסק שלכם לנהל בצורה פשוטה ויעילה את כל התהליכים שקשורים לניהול, איסוף חומר לצרכי החזר מס ללקוח. המערכת שלנו גם מאפשרת התממשקות עם תוכנות תשלומים והנה"ח לחיוב והפקת חשבוניות בצורה אוטומטית, וכמו כן ניתן לחבר מודול לידים לדפי נחיתה לאיסוף לידים כדי להמשיך לעבוד איתם בצורה מסודרת.
מחיר חד פעמי 2000 ש"ח ותשלום חודשי 399 ש"ח ללא הגבלת משתמשים וכמות רשומות, השאירו פרטים ומנהל פרויקטים מטעם החברה יצור אתכם קשר ויתן מענה לכל השאלות.
בכל פרויקט אנחנו מעניקים ללקוחותינו גישה לממשק אישי למעקב אחרי פיתוח פרויקט וכרטסת שעות פיתוח ועלויות, כך שאתם משלמים בהתאם להתקדמות הפרויקט. תנאי התשלום יכולים להשתנות בהתאם לנפח פרויקט.
תשלום הקמה
תשלום חודשי
אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים
אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את חוות הדעת של לקוחות שלנו מ- Google my business. הם מספקים חוות דעת אמיתיות ומהותיות על החוויה שלהם עם העסק שלנו, ואנחנו גאים להציג אותם לכם.
נשמח להקים אתר חברה, חנות אינטרנט, פורטל ארגוני או מערכת CRM עבורך. אך ראשית, עלינו לדון בפרטים. כדי להפוך את התקשורת לפרודוקטיבית יותר, ספר לנו קצת על המשימה. מנהל הפרויקטים שלנו יצור איתך קשר במהלך היום.