חשוב לדעת

מערכת ניהול לקוחות להחזרי מס

יש לכם חברה להחזר מס? אתם צריכים לשמוע על המערכת הייחודית של ניהול לקוחות להחזרי מס שאנחנו ב-SBITSOFT מציעים ללקוחות כמוכם.

אתם בוודאי יודעים שלפני חישוב של החזרי מס מתנהל תהליך מול לקוח, שמתחיל ממשא ומתן מול נציג מכירות, בדיקת קריטריונים לזכאות להחזר מס וממשיך באיסוף המסמכים והמידע מהלקוח ומכל הגורמים הרלוונטיים. לכן יצרנו מערכת ניהול לקוחות מיוחדת שתסייע לכם בכל המכלול של התהליך: החל מפניה של לקוח ועד להחזר המס שהוא מקבל. כל השרשרת הזו שקשורה ללקוח מתנהלת במערכת אחת וכל המידע שמור לכם בכרטיס הלקוח, כולל פרטי הלקוח, מסמך קריטריונים, מסמכים נדרשים להחזר וכל ההתנהלות העסקית מולו, חישוב החזר מס שאמורים לקבל, הגשת תיק להחזר מס, ומעקב - עד שהכסף יכנס לחשבון הלקוח וגם בהמשך. המערכת מסייעת לכם להיות מדויקים ותורמת המון לשימור לקוחות, וחוסכת מכם את ההתעסקות עם כמה מערכות בבת אחת, כי הכול שמור במערכת

CRM ייחודית  White Label מותאמת לתהליכי ניהול שלכם לעסק לניהול תיקי החזר מס.

קבלו ייעוץ חינם

מה תקבלו אצלנו

מערכת WHITELABEL יושבת בדומיין משלכם, עם לוגו משלכם, מותאמת עיצובית לעסק שלכם

כל הדאטה שלכם כולל פרטי הלקוחות שמור אצלכם בביטחון מירבי

מודול לידים - ניהול משא ומתן עם לקוחות, שאלון קריטריונים ומכירות

מודול איסוף חומר והגשת תיק למס הכנסה

מודול דוחות וגביה

התראות ותזכורות

מודול הרשאות המשתמש

מה יש במערכת?
מודול לידים
מאפשר לנהל תהליכי מכירה ומעקב אחרי ליד, למלא שאלון קריטריונים לפתיחת תיק, ולבחון ייתכנות להחזר מס וכדאיות של פתיחת התיק.
מודול ניהול תיקי לקוחות
לאחר סיום משא ומתן ופתיחת תיק, אתם עוברים למודול ניהול לקוחות, מטרת מודול היא לנתח את שאלון הקריטריונים של לקוח כדי לבנות צ'ק ליסט של מסמכים הנדרשים לקבלת ההחזר. תוכלו גם לנהל התכתבות עם לקוח ולשמור כאן את כל המסמכים נדרשים להגשה.
צ'ק ליסט של מסמכים
איש הצוות שאחראי על איסוף המסמכים מהלקוח, יכול ליצור רשימת המסמכים הנדרשים כולל אפשרות לשתף לינק עם הלקוח שיוכל להעלות אותם באופן עצמאי ולהיות במעקב עצמאי על המסמכים שחסרים לצורך ההחזר. המודול חוסך זמן יקר לאנשי הצוות ומאפשר ללקוח יותר שליטה על התהליך.
מערכת התראות
בכל המודולים ניתן לקבוע התראות ותזכורות הן לצוות (למשל, להזכיר לחזור ללקוח, להתריע שועלו מסמכים נדרשים וכעת ניתן לחשב את התיק, להזכיר לבדוק האם התקבלו תשובות ממס הכנסה לתיק, ועוד) והן ללקוח )למשל, להעלות את המסמכים החסרים, תזכורת לפנות לפתיחת תיק לשנה הבאה, ועוד(.
דוחות מכירות וניהול גביה
כל אנשי הצוות והדרג הניהולי יכולים להיות במעקב בזמן אמת על כל המכירות שנעשו, להתעדכן על סטטוס התיק ועל מצב איסוף המסמכים והגשתם, לבדוק שוב מהו גובה ההחזר הצפוי. ניתן גם לבדוק שהתקבל פיקדון מהלקוח ואת הפרטים הפיננסיים של העסקה, ולבצע גביה. יש לכם פה ניהול מלא של הכספים משלב המכירה ועד הגביה ומשלוח החשבונית.
התאמות ופיתוחים אישיים זולים יותר
במערכת CRM אוניברסלית יש עלות גבוהה מאוד לפיתוחים מיוחדים, שעשויה להגיע גם ל -400 ₪ לשעת עבודה. זאת בגלל המגבלות של מערכת כזו שבה יש אותה סביבה לכל העסקים שהם הלקוחות שלה, ולכן כל שינוי בתבנית הוא מורכב יותר. אך בתוכנה שלנו שבה לכל עסק יש רישיון משלו, שיושבת על הדומיין הפרטי שלו, פיתוחים מיוחדים יהיו זולים משמעותית (החל מ-150 ₪ לשעה) וכך תוכלו לפתח כל מודול שאתם זקוקים לו בעסק.
חשוב לדעת

מטרת המערכת שלנו אינה להחליף את תוכנת חישוב מס, אלא לעזור לעסק שלכם לנהל בצורה פשוטה ויעילה את כל התהליכים שקשורים לניהול, איסוף חומר לצרכי החזר מס ללקוח. המערכת שלנו גם מאפשרת התממשקות עם תוכנות תשלומים והנה"ח לחיוב והפקת חשבוניות בצורה אוטומטית, וכמו כן ניתן לחבר מודול לידים לדפי נחיתה לאיסוף לידים כדי להמשיך לעבוד איתם בצורה מסודרת.

עלות הקמה והתאמה של CRM

מחיר חד פעמי 2000 ש"ח ותשלום חודשי 399 ש"ח ללא הגבלת משתמשים וכמות רשומות, השאירו פרטים ומנהל פרויקטים מטעם החברה יצור אתכם קשר ויתן מענה לכל השאלות.

קבלו ייעוץ חינם
תנאי תשלום

תנאי תשלום

בכל פרויקט אנחנו מעניקים ללקוחותינו גישה לממשק אישי למעקב אחרי פיתוח פרויקט וכרטסת שעות פיתוח ועלויות, כך שאתם משלמים בהתאם להתקדמות הפרויקט. תנאי התשלום יכולים להשתנות בהתאם לנפח פרויקט.

₪2000

תשלום הקמה

₪399

תשלום חודשי

אפשרות נוספת לרכוש מאתנו בנק שעות לפיתוח או לסגור הסכם להשמה מתכנתי החברה לפרויקטים אורכי טווח.

אמצעי תשלום

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

  • MasterCard
  • VISA
  • WebMoney
  • בנק
  • העברה בנקאית
  • PayPal
לקוחות

הלקוחות שלנו כותבים עלינו

אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את חוות הדעת של לקוחות שלנו מ- Google my business. הם מספקים חוות דעת אמיתיות ומהותיות על החוויה שלהם עם העסק שלנו, ואנחנו גאים להציג אותם לכם.

אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך במשך היום