חשוב לדעת

בניית דף נחיתה

דף נחיתה זו דרך טובה למשוך תשומת לב של קהל היעד שלך, לגייס לקוחות חדשים ולהפיץ את הבשורה על המוצר שלך. דף נחיתה נוצר עבור קהל יעד ספציפי. נסייע לך להגדיר את הקהל הנכון לך, לאפיין משימה ולבצע פיתוח לדף נחיתה מושלם שיעשה את העבודה. אנחנו ממליצים לא להפחית בערכה של בניית דף נחיתה, כולל דיוק בעיצוב העמוד, בחווית המשתמש ובנוחות שלו. כך התקציב שמושקע בדף יניב הכנסה - וזו בעצם המטרה שלנו, נכון?

 

רוצה לדעת יותר על דפי נחיתה?

בעלי תפקידים שיהיו מעורבים בפרויקט שלך:

מנהל פרויקט

מומכי UX & UI

מתכנתים

מעצבים

בודק QA

DEVOPS

הזמן כעת

מידע שימושי
  • מהו דף נחיתה שיווקי

  • דף נחיתה לשירותי עסק

  • דף נחיתה להרשמה

  • דף נחיתה למותג

  • בנוסף

  • בניית דף נחיתה הוא משימה חשובה מכיוון שזהו הדף הראשון שלקוח פוטנציאלי רואה כאשר הוא לוחץ על פרסומת או קישור. מדובר בדף אינטרנט פרסומי שנועד להוביל לקוחות לפנות לחברה. הדף נועד למשוך לקוחות באופן קונסיסטנטי ולהוביל את מי שמחפש את השירות שלכם באינטרנט לפנות אליכם. כשניגשים לתהליך של בניית דף נחיתה, המטרה שעליכם לראות לפניכם היא שיגור מידע באופן מיידי ללקוח, מבלי להעמיס עליו פרטים מיותרים. אז מהו דף נחיתה אופטימלי ואיך בונים אותו? על כך נדבר במאמר זה.

    בניית דף נחיתה - חשיפה לדף 

    דף הנחיתה הינו הפנים של החברה, הדבר אליו מקושר כל הפרסום. לקוחות יכולים להיחשף אליו באמצעות פרסום כללי באינטרנט, פרסום דרך מודעה ממומנת בגוגל, או דרך ניוזלטר, למשל. בכל המקרים האלה, עליכם להפנות את הלקוח היישר לדף הנחיתה כדי לוודא שהפרסום מצליח ככל הניתן. אם אתם מספקים כמה שירותים, ליצור דף נחיתה נפרד לכל אחד יסייע לאחוזי ההצלחה שלכם. הדף יכיל מספר פרטים שנועדו לסקרן את הלקוח, וכן אופן יצירת קשר באמצעות השארת פרטים, איתם הלקוח הפוטנציאלי יבצע אינטראקציה. 
    הנקודה היא שאם הפרסומת מפנה את הלקוח ישירות לאתר האינטרנט שלכם, הוא ייאלץ לנווט דרך האתר ולנסות למצוא בעצמו את אופן יצירת הקשר, מה שמגדיל את הסיכויים שהוא ינטוש את החיפוש ויעבור לאתר הבא. דף הנחיתה מאפשר ללקוח הפוטנציאלי גישה מיידית לפרטי יצירת הקשר ומגדיל את הסיכויים למגע עם הלקוח. 

    מרכיבים בבניית דף נחיתה

    כדי להתמודד עם המשימה של בניית דף נחיתה אפקטיבי, יש לעצב אותו באופן שימשוך את הלקוח לעסק בצורה יעילה כמה שיותר. בתהליך בניית דף נחיתה יש להתחשב במרכיבים הבאים:

    • למי השירות שלכם נועד? מה קהל היעד שלכם מתעניין בו ורוצה משירות שהוא מקבל?
    • מה הופך אתכם לשונים מהתחרות ואיך אתם יכולים להציג את זה בדף?
    • על איזה צורך השירות שלכם מספק מענה?
    • איך תוכלו להציג את השירות שלכם כהזדמנות על מנת ליצור תחושת דחיפות בלקוח?
    • למה שלקוח ירצה ליצור קשר איתכם? מה אתם יכולים להציע ללקוח שמשאיר פרטים אצלכם?
    • מה הסימוכין שלכם? איך הלקוח יודע שאתם ראויים לתשומת הלב שלו?

    עיצוב נכון של דף הנחיתה מאפשר לכם ליצור רושם ראשוני טוב, לעורר סקרנות ותחושת אמון בלקוחות, ולמשוך את הלקוחות לכיוון אזור יצירת הקשר. כך הוא נותן לכם לדחוף מעלה את כמות הפניות לעסק שלכם. 

    בניית דף נחיתה - התאמה לגוגל

    אחד השלבים החשובים ביותר בבניית דף הנחיתה הוא לוודא שהוא מותאם לקריטריונים של גוגל. יש לדאוג שהוא נטען במהירות בדפדפן על מנת שהלקוח לא ינטוש. בנוסף, האלגוריתם של גוגל משתמש במילות מפתח על מנת לזהות איפה למקם את המודעה שלכם. חשוב להטמיע מילות מפתח נכונות בטקסט של דף הנחיתה כדי לוודא שהאלגוריתם ימקם את המודעה גבוה, עבור הלקוחות הפוטנציאליים הרלוונטיים. הדבר מגדיל במידה משמעותית את אחוזי החשיפה שלכם וכן את הדירוג שאתם מקבלים בעבודה מול מנוע החיפוש. הנה כמה טיפים להמרות בדף הנחיתה:
    השקיעו מאמץ באיתור קהל היעד שיהיה מעוניין בשירות שלכם, והתאימו את הדף והמסרים בהתאם לקהל היעד הזה. אם תעשו אותו הדבר עם הפרסום, הלקוחות הפוטנציאליים שיגיעו לדף הנחיתה יהיו סבירים הרבה יותר ליצור קשר.
    וודאו כי דף הנחיתה שלכם מותאם לטלפון נייד ולכל הדפדפנים, על מנת לאפשר ללקוחות להגיע אליכם מכל פלטפורמה ולהימנע מלהבריח לקוחות פוטנציאליים בעקבות חוסר נוחות שימוש.
    בסיום תהליך בניית דף נחיתה בדקו שהוא נטען במהירות מספקת. במידה והוא לא, יש לשקול את האפשרות לעבור לאחסון מהיר יותר או לבחון מחדש את בניית הדף כדי לאפשר זמני טעינה מהירים יותר.
    אם אין לכם אתר שכבר מכיל את שם העסק, רכשו דומיין שמכיל את שם העסק והעלו אליו את דף הנחיתה. אם יש לכם אתר קיים, העלו את דף הנחיתה לאתר עצמו בסאבדומיין נפרד. הימנעו מדומיינים חינמיים זמניים או דומיינים של המפרסם.

    תנאי תשלום

    תנאי תשלום

    בכל פרויקט אנחנו מעניקים ללקוחותינו גישה לממשק אישי למעקב אחרי פיתוח פרויקט וכרטסת שעות פיתוח ועלויות, כך שאתם משלמים בהתאם להתקדמות הפרויקט. תנאי התשלום יכולים להשתנות בהתאם לנפח פרויקט.

    30%

    תשלום מראש

    30%

    באמצע הפרויקט

    40%

    לפני השקה

    אפשרות נוספת לרכוש מאתנו בנק שעות לפיתוח או לסגור הסכם להשמה מתכנתי החברה לפרויקטים אורכי טווח.

    אמצעי תשלום

    אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

    • MasterCard
    • VISA
    • WebMoney
    • בנק
    • העברה בנקאית
    • PayPal
    לקוחות

    הלקוחות שלנו כותבים עלינו

    אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את חוות הדעת של לקוחות שלנו מ- Google my business. הם מספקים חוות דעת אמיתיות ומהותיות על החוויה שלהם עם העסק שלנו, ואנחנו גאים להציג אותם לכם.

    אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

    נשמח לחזור אליך במשך היום