חשוב לדעת

בניית חנות אינטרנטית

אתר e-commers או בפשטות חנות וירטואלית, התואמת לסטנדרטים של היום מבחינת ייחודיות, עיצוב, פונקציונליות וחוויית המשתמש, היא המתכון להצלחה של העסק שלך. צוות המומחים שלנו יבנה עבורך הצעת מחיר בהתאם לצרכים ולציפיות שלך, וכמובן בהתאם לתקציבך.

 

 רוצה לדעת יותר על אתרי מסחר / חנות אינטרנט?

בעלי תפקידים שיהיו מעורבים בפרויקט שלך:

מנהל פרויקט

מומכי UX & UI

מתכנתים

מעצבים

בודק QA

DEVOPS

תעריפים

חבילה בסיסית

זמני פיתוח החל מ-15 ימי עסקים

  • חנות אינטרנט וירטואלית על בסיס עיצוב ייחודי ופורץ דרך מותאם לצרכי העסק, מבוססת מערכות WordPress ותוסף WooCommerce או OpenCart וכוללת התקנה עד 15 מודולים לבחירת הלקוח.

  • מנוע וורדפרס או OpenCart

  • ממשק ניהול בסיסי

  • מגוון רחב של סגנונות עיצוב

  • התאמת האתר לדפדפנים השונים

  • הצג הסתר
    • התאמת האתר למובייל

    • תוספים מומלצים לאבטחת האתר

    • הנגשת אתר אינטרנט

    • החנות כוללת: עמוד הבית, קטלוג מוצרים, עמוד מוצר, עגלת קניות, כרטיס לקוח, התממשקות למערכת סליקה, מותגים וצור קשר

    • פיצ'רים באתר: חיפוש מתקדם, מותגים ומבצעים, הנחות שיווק, השוואת מוצרים, חוות דעת לקוחות, מועדפים, מסנן מוצרים, התראות ועוד...

    • חיבור אתר למערכות ניהול סטטיסטיקה: גוגל אנליטיקס, התאמת אתר לקידום אורגני בגוגל.

    • התממשקות למערכות תשלומים: כרטיס אשראי, Paypal ועוד.

    • חיבור אתר לדומיין ואחסון והעלאת אתר לאוויר

החל מ 1200

הזמן כעת

החל מ 500

הזמן בתשלומים

חבילה מותאמת אישית

הפתרון המושלם לעסק
  • חנות וירטואלית על בסיס עיצוב ייחודי ופורץ דרך מותאם לצרכי העסק, מנוע האתר מותאם אישית, מאובטח ועומד בדרישות בהתאם לעומס שתוכנן, יתרון משמעותי לפיתוח כל מודול בהתאם לדרישות בית העסק, לדוגמא: ניהול לוגיסטיקה וסנכרון מלא עם מלאי מחסנים, חיבור למערכות CRM, ERP ו BILLING וכל API אחר.

  • החבילה כוללת את כל המרכיבים של חבילה בסיסית ומתקדמת ובנוסף ...

  • מנוע ייחודי מותאם לצרכי העסק, בטיחותי ועומד בעומסים הנדרשים

  • ממשק ניהול מקסימלי

  • הצג הסתר
    • אבטחה מתקדמת לאתר

    • אוטומטיזציה של תהליכי רכישה, בדיקת מלאי, הנפקת חשבוניות, הכנת מוצר למשלוח

    • אינטגרציה מלאה עם API של חברות משלוחים ליצירת שטרי מטען ומעקב משלוחים

    • הגדרות SEO ייחודיות

הזמן כעת

חבילה מתקדמת

זמני פיתוח החל מ –30 ימי עסקים

  • חנות אינטרנט וירטואלית על בסיס עיצוב ייחודי ופורץ דרך מותאם לצרכי העסק, מבוססת מערכות WordPress ותוסף WooCommerce או OpenCart וכוללת התקנה עד 15 מודולים לבחירת הלקוח.

  • החבילה כוללת את כל המרכיבים של חבילה בסיסית ובנוסף....

  • ממשק ניהול מתקדם

  • הצג הסתר
    • עיצוב מקורי וייחודי ברמה גבוהה לאתר שלך

    • פיצ'רים נוספים: רישום והתקנה של מערכת דיוור אלקטרונית, בלוג, ריבוי שפות אתר, קופונים, מחירון מותאם לסוגי משתמשים באתר, ריבוי דוחות, מסנן מוצרים מתקדם, הנחות אישיות ועוד.

    • הגדרות SEO מתקדמות לקידום אורגני של האתר

החל מ 2850

הזמן כעת
  • המחירים לא כוללים מע''מ

  • המחיר כולל את העבודות אפיון פרויקט בצורה פרטנית ע"י מנהל פרויקטים מקצועי של החברה

עדכונים ותוספים לאתר שלך
  • דף הבית

  • קטלוג מוצרים

  • כרטיס מוצר

  • חיפוש באתר

  • השוואת מוצרים

  • סל קניות ותשלום

  • צור קשר

  • בלוג

  • אזור אישי של משתמש

  • מערכת ניהול

  • התממשקות לכל מערכת תשלום

  • אינטגרציה עם מערכות ניהול חשבונות

  • תוסף נגישות באתר

  • בחירת פלטפורמה מתאימה

  • טכנולוגיות

  • בניית חנות אינטרנטית בתחום המסחר המקוון קיבל בשנים האחרונות פופולריות שהולכת וגדלה בתקופת הקורונה וגם אחריה. רוב בעלי העסקים כבר הפנימו את היתרונות שבזירת פעילות שאינה תלויה בזמן ובמקום ספציפיים ולא דורשת מהם לשלם שכירות, ארנונה ומשכורת למוכרים. בתחום עיצוב ובניה של פלטפורמות מסחר וירטואליות וחנויות מקוונות, ישנם היבטים רבים שיכולים להשפיע מאוד על הביקוש והפופולריות של המוצרים הנמכרים ועל הצלחת החנות. חשוב להבין זאת כבר בשלב האפיון הראשוני. אז הנה כל מה שתרצו לדעת על בניית חנות אינטרנטית.
    מה היתרונות של בניית חנות וירטואלית?
    היתרונות של בניית חנות וירטואלית הם די מובנים: ראשית, זה מאפשר לכם להגיע לקהל לקוחות עצום. שנית, זה לא דורש השקעה גדולה כל-כך כמו חנות רגילה בקניון, לדוגמה. וכמובן, היום זהו הכיוון המבטיח ביותר, כי בשנתיים האחרונות, מהסיבות המובנות, יותר מ-65% של לקוחות עברו לקנות באינטרנט הרבה יותר מאשר לפני כן.
    כל הגורמים האלו מצביעים על כך שמספר המבקרים בחנויות מקוונות יגדל כל הזמן. הצפי הוא לגדילה של מספר אחוזים מדי שנה. רוב החנויות המקוונות היום גם מותאמות לטכנולוגיה של הטלפונים הניידים, אם באפליקציה ואם באתר מותאם, לכן העתיד של החנויות המקוונות נראה יציב מתמיד.

    מהי חנות מקוונת ואיזה סוגים של חנויות יש?

     

    ניתן לחלק את החנויות המקוונות למספר סוגים:

    • חנויות עם מוצרים מסוג מסוים: צעצועים, מוצרי ספורט, טלפונים ניידים, פארם, מכשירי חשמל ביתיים וכו'
    • פורטלים קטלוגיים שתומכים בחנויות מקוונות
    • חנויות מקוונות שאין להן התמחות צרה

    הדברים החשובים ביותר בתחום של בניית חנות אינטרנטית שכדאי לדעת

    פונקציונליות. ניווט ידידותי בחנות מגדיל משמעותית את אחוזי הרכישות. הצורך בפתיחת מספר רב של דפים יפגע בחוויית הלקוח, לכן בהקמת אתרים כאלה, מומלץ להשתמש בשיטת "שלוש לחיצות" - כאשר חיפוש מוצר כלשהו דורש לא יותר משלוש לחיצות עכבר.
    עיצוב מתאים הוא אחד הגורמים החשובים ביותר הקובעים את הפופולריות של החנות המקוונת. העיצוב חייב להיות נוח לשימוש מכל הסוגים של המכשירים כולל הניידים, ובמקביל להעביר מסר ולהיות מזוהה.
    אופטימיזציה וקידום. בזמן בניית חנות אינטרנטית צריך לחשוב איך המבקרים יגיעו אליה. כאשר מקדמים את האתר במנועי החיפוש, כדאי להתחיל באופטימיזציה של קוד, והוספת תיאורי מוצרים המותאמים לשאילתות החיפוש.

    המידע הראשוני שתצטרכו להכין לפני שאתם ניגשים למשימה של בניית חנות און ליין


    שם החברה הלוגו, הסלוגן - שהם חשובים מאוד להשקת מותג חדש בשוק הסחר הווירטואלי. כדי להתברג בצורה טובה בזירה, החנות צריכה להיות נבדלת, שיכירו אותה בין מגוון רב של אתרים דומים.
    מבנה אתר משוער (מספר המוצרים, האם יהיו קטגוריות מוצרים; מידע על החברה, אנשי קשר; איך תרצו לפתור את סוגיית הנגישות; איך הלקוח ישלם, באיזו מערכת וכו'.)
    החליטו על פלטת הצבעים והעיצוב (ספקו דוגמאות לאתרים שמוצאים חן בעיניכם מבחינת מבנה, עיצוב, צבע, או פשוט כתבו את רצונותיכם).

    כמה טיפים לבעלי עסקים שמתעניינים בפרויקט של בניית חנות אינטרנטית:

    • תעבדו רק עם המומחים בתחום - מסחר אלקטרוני הוא תחום אחר לגמרי, שונה מהקמעונאות הרגילה וגם שונה מבניית אתרים אחרים. חשוב שהחברה שאתם בוחרים איתה יש לה לא רק ידע ספציפי, אלא גם ניסיון רב, שכן במקרים רבים יש צורך בגישה אינדיבידואלית, שרק מומחים מנוסים בתחום זה יכולים לספק.
    • שונות ובולטות - עיצוב מקורי הוא דבר חיוני אבל לפעמים הוא לא מספיק כדי לבדל אתכם מהמתחרים. לכן כדאי לחשוב על הזדמנויות נוספות לבלוט – למשל מבצעים מעניינים, תוכנית נאמנות לקוחות כמו חברות מועדון, הנחה על הפריט השני בסל, אחריות מורחבת למוצרים וכו'. כך תדרבנו את הלקוח לבחור בכם על פני המתחרים הוותיקים יותר.
    • אל תתפזרו - בתחילת הדרך עדיף להתמקד בנישה מסוימת של מוצרים ואז להרחיב את מגוון הסחורות. אותו הדבר לגבי הדרכים לקידום האתר: תבחרו באסטרטגיה אחת או שתיים ואל תנסו להתפזר על יותר מדי תחומים. תנהלו את התקציב שלכם בחכמה! 
    • תנהלו תקשורת עם הלקוחות שלכם בחנות - גם בחנות וירטואלית אתם יכולים לשאול את הלקוחות שלכם מה בדיוק הם צריכים או רוצים. ערכו סקרים, השתמשו במשוב - זה יעזור לכם לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים ולהבין יותר טוב את קהל היעד ואת הצרכים שלו. הקשיבו לגולשים בחנות המקוונת ויהיה לכם הרבה יותר קל להבין איך ולאן להמשיך הלאה. תוכלו, למשל, לשלוח מפעם לפעם ניוזלטר עם סקר דעת הלקוחות לגבי איכות המוצרים והשירותים. כמובן, אתם חייבים גם טופס "צור קשר" נוח ונגיש. אל תטעו – לא כדאי להוסיף אליו יותר מדי שדות! נכון שאתם רוצים לאסוף כמה שיותר דאטה על הלקוחות שלכם אבל האמת היא שאם הטופס יהיה טרחני או ארוך מדי, הלקוחות פשוט לא ימלאו אותו.

    ניתוח הנתונים

    כדי ליצור חנות מקוונת מצליחה, התחלה מוצלחת אינה מספיקה, צריך גם לשמור על הקצב, לרכז את המאמצים בכיוון הנכון. ניתוח הנתונים יאפשר לכם להבין אילו יתרונות אתם יכולים להציע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ומה דוחף אותם להשלים הזמנה. הניתוח מאפשר לך להתאים את הטקטיקה והאסטרטגיה של העבודה, להשקיע בשיפור המרכיבים הטכניים והתפעוליים, לעבוד עם החוזקות של העסק שלך, להבין במה אתם שונים מהמתחרים, למשל.
    יש גם הדרגתיות בתהליך של בניית חנות אינטרנטית: הרבה יותר נוח להוסיף אפשרויות ופונקציות בתהליך הפיתוח, לתת למשתמשים את הפיצ'רים שלמדתם שהם באמת צריכים, מאשר להשיק כבר בתחילה חנות מקוונת עם פונקציונליות רחבה, שרובה תישאר מיותרת. יש להוסיף תכונות נוספות לפי הצורך, כי בהיעדר נתונים אנליטיים מתאימים, לא ידוע מה בדיוק צריך לשפר.
    גם בתחום של פיתוח החנות יכולות להיות דרגות שונות. למשל, בעזרת תקציב סביר, ניתן לחלום בגדול ולהקים חנות מקוונת שתכוון לקהל בינלאומי. השוק הבינלאומי גדל, מתפתח, הוא הרבה יותר מבטיח מבחינת קהל היעד יחסית לישראל הקטנה שלנו, אך כמובן גם את הסיכונים של התפתחות כזו צריך לנתח. 

    הטעויות הנפוצות ביותר של בעלי חנויות מקוונות

     לעסקים רבים בשלב של בניית חנות אינטרנטית קרו טעויות שונות שעלה להם לא מעט לתקן וכמובן שעדיף למנוע אותן מראש. בכל אופן, אנחנו כמפתחים נוכל להיות לשירותכם גם אם תגלו שהחלטה כלשהי הייתה מוטעית. אך מה הטעויות הנפוצות ביותר שעושים במהלך בניית חנות וירטואלית?

    סוף מעשה במחשבה תחילה? בעקבות עצות ידידותיות או מגמות אופנתיות כאלה ואחרות, יזמים צעירים יוצרים חנות מקוונת מבלי לחשוב יותר מדי על הפרטים. ברור לכול שמסחר מקוון הוא כעת רווחי מאוד, לכן רבים בונים חנויות מקוונות מבלי לחשוב על הפרטים הנחוצים לתפעול מוצלח, למשל, קשר בין האתר לבין המחסן של הסחורה.

    כתוצאה מכך, חנות מקוונת שהושקה, גם אם היא מושלמת מבחינה חיצונית ופונקציונלית, פשוט לא מסוגלת "לספק את הסחורה" תרתי משמע, שכן כבר בהזמנות הראשונות מתחילות בעיות, הן בשירות לקוחות והן בהחזר.
    אז מה עושים? לפני שנכנסים לתהליך של בניית חנות אינטרנטית, חשוב לחשוב על כל ההיבטים הבסיסיים והארגוניים של העסק שלכם עד הפרט הקטן ביותר: החל מייעוץ עם עורכי דין וארגון עבודת המחסן, דרך שירותי שליחים ואופן התשלומים שהאתר יקבל, ועד לגיבוש הצוות שישרת את הלקוחות של האתר בבעיות טכניות או אחרות.

    •  העדר מקוריות – מה נוכל לומר, אין טעם לפתוח חנות מקוונת שמעתיקה את המובילה בתחום, כי אנחנו שוק קטן וזה לא חכם ליצור שעתוק של חברה אחרת גם אם היא מצליחה. חנויות מקוונות שדומות זו לזו כמו שתי טיפות מים אינן מביאות רווח לבעליהן בדרך כלל, מכיוון שהשוק רווי מדי, ולקוחות פשוט לא רואים את הטעם לקנות מאתר חדש שעוד לא יודעים עליו דבר, כאשר הם כבר רגילים לעבוד עם חנויות שיש להם ניסיון טוב איתן.
    • גם ההפך הוא נכון: סטארט-אפ חדשני לא כדאי להתחיל עם חנות מקוונת, לפני שעושים בירור שהשוק בכלל זקוק למוצר שלכם, שיש לקוחות שיצרו תנועה באתר כי הם מכירים מוצרים דומים, ועוד. אז מה נכון לעשות? לנתח את השוק - ביקוש, קהל יעד, מתחרים, עוד לפני פתיחת חנות מקוונת. חשוב לנתח את הביקוש הקיים למוצר שאתם מציעים ולבדוק מי השחקנים החזקים הקיימים בתחום שלכם. אחרי שיש לכם את כל הידע, תשקלו את הסיכונים ותראו בבירור מה כדאי שיהיה בחנות המקוונת שלכם.
    •  האם נעמוד בביקוש? מחסן, משלוחים, מערכת התשלומים - עבור חנות מקוונת אלה מילים שמסמנות את ההבדל בין הצלחה לכישלון, גם אם נבנה לך את העיצוב המקורי והשיקי ביותר. כדאי שתהיה לכם רשימת ספקים איתם תעבדו, כדי שתמיד תוכלו לעמוד בביקוש אם דבר-מה ישתנה (וכמו שלמדנו בתקופת הקורונה, הדברים לפעמים משתנים תוך כמה ימים).

    חשוב שתדאגו למחסנים קרובים ונוחים וכמובן למשלוח. יש לדאוג מראש לחוזים עם חברות המשלוחים ולתת ללקוח בחירה בין מספר אפשרויות, למשל: שליח, שליחה בדואר, איסוף עצמי. יש לזכור לעמוד בזמני האספקה שהתחייבתם. כל המערכת הלוגיסטית תתמוך בחנות שלכם ותגרום לכל העניין לעבוד, לכן חשוב שתהיה אמינה מאוד. והקפידו לחשוב גם על מערכת של החזרות והבטחת איכות ללקוחות שלכם. כי בניית חנות וירטואלית זו רק ההתחלה, נכון?

    אסטרטגיית תמחור

    עסקים רבים מתקשים לתמרן בין מצב שבו המחיר גבוה מדי ולא אטרקטיבי, במיוחד כשמדובר בחנות חדשה, לבין המצב שבו המחיר כה נמוך שהחנות פועלת בהפסד. העדר אסטרטגיית תמחור היא טעות נפוצה של עסקים, הן מקוונים והן רגילים, אבל כשהשקעתם בחנות מקוונת יש נטייה לרצות להחזיר מיד את ההשקעה וזה גורם לפזיזות בקביעת המחיר, אם נמוך מדי כדי למשוך לקוחות מהמתחרים או אם גבוה מדי כדי להחזיר במהירות את ההשקעה.
    אז מה המחיר הנכון? בדקו היטב את גבולות המחירים בשוק, וקבעו מגבלות מחיר שמעבר להן החנות לא תהיה רווחית. זהו מספר מוצרים שיהיו רבי מכר ועליהם תוכלו לבקש יותר כסף, וכן מספר מוצרים שתוכלו לתת הנחה עליהם בלי יותר מדי וויתורים. תהיו חכמים וגם גמישים ותציעו מבצעים בהתאם גם למה שתשמעו מהגולשים. בניית חנות וירטואלית תשתלם לכם בסופו של דבר, אך בדרך כדאי לעשות הכול כדי להימנע מהפסדים בשל מדיניות תמחור גרועה.

    התוכן הוא המלך 

    אחת הטעויות הנפוצות ביותר שעושים בעלי העסקים  בעת בניית חנות אינטרנטית היא הזנחת איכות התוכן. זכרו שההמרה תלויה בטקסטים ובתמונות שלכם באתר, לא פחות מאשר במבצעים והנחות. ללא תיאור מתאים של הסחורה וללא הצילומים המוצלחים, החנות המקוונת שלכם לא תיראה טוב, ולא משנה עד כמה נשקיע בעיצוב ובבנייה. הקפידו על תוכן מקורי, איכותי, וגם על זכויות היוצרים שלו: רק תוכן מקורי ומעולה יזכה ל"תשומת לב" של מנועי החיפוש. בניית חנות וירטואלית דורשת להשקיע בתוכן גם אם זה אומר לשכור קופירייטר וצלם, משום שזו הדרך לחנות רצינית שנראית טוב.
    כדאי להכין תוכן לחנות המקוונת שלכם מראש, עוד לפני שהיא עוצבה ונבנתה, כך שבשלב השקת האתר יהיה לכם בידיים תוכן איכותי, הן טקסטים והן תמונות, שיפעל לטובת העסק שלכם.

    הצלחנו, מה עכשיו?

    אם התנועה בחנות גדלה והמכירות יציבות, מוקדם מדי לנוח על זרי הדפנה. ראשית, תמיד אפשר לשפר תשואות מבחינת רווח גם באותה רמת הנוכחות של הגולשים. לשם כך יש צורך לאסוף ולנתח נתונים על עסקאות, עגלות נטושות, ולחפש דרכים להגדיל את ההמרה. שנית, זכרו שיש רק עשרה מיקומים בדירוג העליון של מנועי החיפוש, ומספיק להפסיק לעבוד באתר לחודש-חודשיים כדי לאבד את מקומכם ברשימה. גם לאחר השקה מוצלחת ועם זרימת מכירות יציבה, חנות מקוונת צריכה להתפתח כל הזמן ולהגדיל את נתח השוק שלה, לחפש דרכים לשיפור.
    חנות מקוונת היא עסק רציני הדורש גישה הולמת, ברורה ועקבית. אבל אחרי כמה חודשים של עבודה קשה, המאמצים שלכם יתוגמלו ותראו מכירות יציבות ולקוחות מרוצים. תוכלו לראות פה באתר שלנו דוגמאות לאנשים שעשו את זה לפניכם, ואנחנו גאים לומר שהם הלקוחות שלנו והחנות שלהם נוצרה פה אצלנו בחברה. היום הם קוצרים הצלחה ובצדק רב.

    לסיכום

    כאשר אתם מתכננים בניית חנות אינטרנטית, תהיה זו טעות לחשוב שאתם בוחרים אנשי מקצוע ומשלמים להם, ומשם אתם לא צריכים לעשות דבר עד שהחנות תהיה מעוצבת ובנויה, מוכנה להשקה. בכל השלבים ככל שתהיו מעורבים יותר ותדעו טוב יותר מה אתם רוצים, כך העבודה של אנשי המקצוע תהיה מדויקת יותר. הצוות שלנו ישמח לעבוד איתכם ולעשות את תהליך האפיון המלא והמושקע כדי שהתוצאה תהיה הכי טובה שאפשר. 

     

    תנאי תשלום

    תנאי תשלום

    בכל פרויקט אנחנו מעניקים ללקוחותינו גישה לממשק אישי למעקב אחרי פיתוח פרויקט וכרטסת שעות פיתוח ועלויות, כך שאתם משלמים בהתאם להתקדמות הפרויקט. תנאי התשלום יכולים להשתנות בהתאם לנפח פרויקט.

    30%

    תשלום מראש

    30%

    באמצע הפרויקט

    40%

    לפני השקה

    אפשרות נוספת לרכוש מאתנו בנק שעות לפיתוח או לסגור הסכם להשמה מתכנתי החברה לפרויקטים אורכי טווח.

    אמצעי תשלום

    אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

    • MasterCard
    • VISA
    • WebMoney
    • בנק
    • העברה בנקאית
    • PayPal
    לקוחות

    הלקוחות שלנו כותבים עלינו

    אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את חוות הדעת של לקוחות שלנו מ- Google my business. הם מספקים חוות דעת אמיתיות ומהותיות על החוויה שלהם עם העסק שלנו, ואנחנו גאים להציג אותם לכם.

    אחרי סיור קטן באתר שלנו, אולי ניפגש? כתבו לנו!

    נשמח לחזור אליך במשך היום