שילוב של תוכנת החשבונאות ומערכת קבלת התשלומים באתר הכרחי בסחר מקוון, הן עבור חנות מקוונת והן עבור מכירה מרחוק של סחורות על ידי אנשים פרטיים.
סנכרון מלאי בתוכנת החשבונאות ובאתר האינטרנט ולהיפך, יעזור לך לנהל במהירות את יתרות המלאי הנוכחיות וימנע בעיות עם לקוחות לא מרוצים שהזמינו את הסחורה, כשהסחורה בפועל אזלה מהמלאי. כמו כן, ייצור אוטומטי של קבלות יחסוך עבודה. מערכת התשלומים האוטומטית לא פחות חשוב. ישנן אפשרויות שונות לקבלת תשלומים באתר: שימוש במערכות תשלום, שערי תשלום, מפעילי סלולר, מטבע אלקטרוני ומטבעות קריפטו.
שם המשחק הוא הנוחות בתהליך התשלום של הלקוח, הפשטות והמהירות, לצד אבטחת התשלומים ושיקולים נוספים.
רוצה לדעת יותר על אינטגרציה של מערכות תשלום וחשבנאות?
הזמן כעת
בכל פרויקט אנחנו מעניקים ללקוחותינו גישה לממשק אישי למעקב אחרי פיתוח פרויקט וכרטסת שעות פיתוח ועלויות, כך שאתם משלמים בהתאם להתקדמות הפרויקט. תנאי התשלום יכולים להשתנות בהתאם לנפח פרויקט.
תשלום מראש
באמצע הפרויקט
לפני השקה
אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים
אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את חוות הדעת של לקוחות שלנו מ- Google my business. הם מספקים חוות דעת אמיתיות ומהותיות על החוויה שלהם עם העסק שלנו, ואנחנו גאים להציג אותם לכם.
נשמח להקים אתר חברה, חנות אינטרנט, פורטל ארגוני או מערכת CRM עבורך. אך ראשית, עלינו לדון בפרטים. כדי להפוך את התקשורת לפרודוקטיבית יותר, ספר לנו קצת על המשימה. מנהל הפרויקטים שלנו יצור איתך קשר במהלך היום.